Skriv din beskrivning här!

Underbart

Känns skönt fast kallt att vara tillbaka i Sverige igen, Från vit sand till vit snö.
Resan kan inte ha blivit bättre,
God mat, Bra väder, Underbar stämning, Snällt folk, Bra shopping och underbart rese sällskap.
Vi får bara hoppas att det fortsätter med + grader här i Sverige.
Har redan börjat ladda upp inför våren.

Idag har jag packat upp och dragit en sväng in till Marieberg men min 
Ängel.
Hon klippte sig och snyggare tjej är svårt att hitta, Stolt vän.
Har även packat upp, Damat och slagit in pressenter till mina två änglar.
Eftersom att imorgon drar jag och Linnea in till staden och möter upp Melina sen ska vi ficka, Prata, Mysa och bytta "Julklappar"..
Är fruktansvärt skönt att få träffa dom igen.
 
Bilder från Thailand kommer upp i veckan,
Kommer även upp en liten haul på det jag shoppat.
Kan redan nu säga att uppdateringen på bloggen i veckan kan bli sämre,
Nationella prov på Tisdag och Torsdag vilket jag INITE ser fram emot.
Men det är bara att gilla läget och göra det bästa utav det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback